DIGITALNO BANČNIŠTVO

Pomembne informacije

  • SKB NET spletno in MOJ@SKB mobilno banko sta 2. septembra 2024 nadomestili spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net.
  • Vstopite v vašo obstoječo spletno ali mobilno banko in v le nekaj korakih opravite prehod in aktivirajte novo digitalno banko.
  • Potrjevanje spletnih kartičnih plačil in Flik takojšnja plačila so vam na voljo v aplikaciji mDenarnic@.
  • Zgodovina transakcij osebnega računa je na voljo za zadnjih pet let. Starejša zgodovina transakcij je na voljo le v poslovalnicah OTP banke.
  • Na voljo sta vam Google Pay in Apple Pay.

Video navodila za prehod iz Moj@SKB na mBank@Net

 

Video navodila za prehod iz SKB NET na Bank@Net

 

POMEMBNO! Prehod na nove digitalne kanale naredite samo enkrat. Če uporabljate MOJ@SKB mobilno banko vam predlagamo, da prehod na nove digitalne kanale opravite prek mobilne aplikacije. Uporabniško ime in geslo, ki ga boste nastavili za dostop do mobilne aplikacije mBank@net, boste uporabljali tudi za dostop do spletne banke Bank@net.

 

Pogosta vprašanja

Od 30. avgusta dalje poslovanje preko SKB NET spletne banke in MOJSKB mobilne banke ni več mogoče.

Z 2. septembrom 2024 sta vašo obstoječo SKB NET spletno in MOJ@SKB mobilno banko nadomestili že 4 leta zapored najboljši digitalni rešitvi v Sloveniji - spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net. Mobilna banka mBank@Net deluje z Android OS, iOS in tudi s Harmony OS (Huawei).

Prehod na novo spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@Net je na voljo od 2. septembra 2024

Pomembno: Ne brišite aplikacije MOJ@SKB z vaše naprave, ki jo uporabljate za vstop v spletno banko, saj je po 2. septembru 2024 to vaša vstopna točka za prehod do novih digitalnih kanalov OTP banke! 

Prijavite se v obstoječo MOJ@SKB mobilno in sledite navodilom. V nekaj korakih boste aktivirali novo digitalno banko in si nastavili novo geslo za vstop ter prejeli novo uporabniško ime za uporabo digitalnih kanalov OTP banke.

Po zaključenem postopku boste preusmerjeni na novo Prijavno stran digitalne banke OTP banke, kjer se lahko takoj vpišete z novimi prijavnimi podatki in pričnete z uporabo tudi novih funkcionalnosti najboljše digitalne banke v Sloveniji.

Po elektronski pošti ste prejeli tudi sporočilo z več informacijami. Prejeto Uporabniško ime in nastavljeno osebno Geslo bo veljalo za vpis v spletno in mobilno banko.

Preberite podrobna navodila za prehod ali si oglejte video navodila za prehod na spletno banko Bank@Net in video navodila za prehod na mobilno banko mBank@Net.

Popolnoma ničesar, po 2. septembru kot običajno vstopate v digitalne kanale OTP banke (prej Nove KBM), kjer imate na enem mestu račune in produkte obeh bank.

Novo uporabniško ime in geslo (6 mestno numerično geslo) bosteste uporabili za prijavo v spletno in mobilno banko. Na telefon si namestite aplikacijo mBank@Net. V mobilni banki mBank@Net si za hitrejšo prijavo lahko nastavite tudi mGeslo in/ali biometrično prijavo (prepoznavo obraza ali prstnega odtisa), če vam vaša mobilna naprava to omogoča.

NOVO: po opravljenem prehodu lahko po novem z istimi prijavnimi podatki (uporabniško ime in geslo) uporabljate tako Bank@Net kot tudi mBank@Net. Več o tem kako preprosta je uporaba nove digitalne banke si preberite tukaj.

Več o tem kako se prijavite v novo digitalno banko si oglejte na Bank@Net pomoč prijava| OTP banka.

Brez skrbi, ponastavitev pozabljenega gesla je preprosta. Na vstopni strani digitalne banke Bank@Net ali mBank@Net izberite povezavo Pozabljeno uporabniško ime ali geslo. Potrebovali boste svojo davčno številko, mobilno številko, katerokoli plačilno kartico ter PIN-številko kartice. Kako preprosta je ponastavitev gesla in priklic uporabniškega imena si oglejte na Bank@Net pomoč prijava| OTP banka.

Digitalna banka (Spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net), ki je bila štiri leta zapored izbrana za najboljšo v Sloveniji, vam omogoča številne dodatne funkcionalnosti in opravljanje storitev ter sklepanje produktov brez obiska poslovalnice, kot so:

  • prikaz vseh računov (lastniških in pooblaščenih) na osnovni strani;
  • prikaz vseh aktivnih in arhivskih kartic (lastniških in pooblaščenih) na enem mestu;
  • spletno sklepanje Kredita Naprej;
  • naročilo plačilnih kartic in limitov;
  • fleksibilno varčevanje in širok nabor ponudbe varčevanj;
  • upravljanje naložb (finančni instrumenti, vzajemni skladi...);
  • dnevno poslovanje (vključno s prijavo na eRačune, naročilo večjega zneska dviga gotovine) ter še veliko več.

Vse skupaj  za vas zagotovo predstavlja boljšo uporabniško izkušnjo. 

Več o tem kaj vse vam omogoča nova digitalna banka si preberite na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Če ste bili uporabnik kateregakoli SKB paketa in ste ob združitvi postali uporabniki enega izmed paketov OTP banke, je mesečno nadomestilo že vključeno v paket. Pri OTP banki lahko z istimi prijavnimi podatki in enotno ceno uporabljate spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@Net. Vsa nadomestila so določena v Ceniku nadomestil za posle s potrošniki.

Spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net sta vam na voljo za enotno ceno 2 EUR na mesec za vsak dodani poslovni račun (za zasebnike in podjetnike) skladno z veljavnim cenikom. To velja tudi za fiduciarne račune. 

Vaša mobilna številka je pomemben varnostni in komunikacijski element za uporabo novih digitalnih rešitev OTP banke, zato potrebujemo tisto vašo mobilno številko, ki jo uporabljate samo vi, ne pa tudi vaš otrok, partner, sorodnik …

Svojo telefonsko številko lahko preverite in posodobite v MOJ@SKB mobilni banki. Prosimo vas tudi, da preverite, da vaše mobilne številke ne uporabljajo tudi z vami povezane osebe – otroci, partner, starši,…

Navodila za posodobitev mobilne številke si oglejte na tu.

Vaša mobilna številka je pomemben varnostni in komunikacijski element za uporabo novih digitalnih rešitev OTP banke, zato potrebujemo tisto vašo mobilno številko, ki jo boste uporabljali samo vi, ne pa tudi vaš otrok, partner, sorodnik …

Svojo telefonsko številko lahko preverite in posodobite v MOJ@SKB mobilni banki. Prosimo vas tudi, da preverite, da vaše mobilne številke ne uporabljajo tudi z vami povezane osebe – otroci, partner, starši,…

Navodila za posodobitev mobilne številke si oglejte na tu.

Do združitve bank SKB in NKBM uporabljajte vaše digitalne kanale kot običajno
Pomembno: Ne brišite trenutnih digitalnih kanalov, ker bodo predvidoma po 2. septembra 2024 le-te vstopna točka za prehod na nove digitalne kanale.

  • Če potrebujete zgodovino kartičnih in TRR transakcij za obdobje več kot 5 let nazaj, si jo sami izvozite in shranite. Zgodovina do 5 let nazaj bo samodejno prenesena v nove digitalne kanale. 
  • Če potrebujete dokumente za obdobje več kot 2 leti nazaj, si le-te izvozite in shranite. Dokumenti poslani v zadnjih 2 letih bodo samodejno preneseni v nove digitalne kanale. 
  • Pred 30. avgustom 2024 obvezno potrdite in pošljite vsa plačila (plačilni nalogi) na svojem obstoječem računu v SKB banki, saj nepotrjenih plačil ne bomo prenesli na račun v OTP banki.

 

Pogosta vprašanja

Dodeljena vam je bila nova številka osebnega računa. Vaš osebni račun ter promet po računu, ki ste ga imeli pri SKB banki je bil avtomatično prenesen in je od 2. septembra 2024 viden v vaši novi spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net. 

Samodejno so se prenesli tudi računi, na katerih ste pooblaščeni, vključno z vašimi računi za varčevanja in depozite. Vse račune najdete na Domači strani ali v razdelku Računi (kjer je dodan tudi prikaz Varčevalnih računov).

Prikaz računov in pooblaščenih računov si lahko sami urejate znotraj spletne banke Bank@Net s pomočjo nastavitev. 

Podatki o prometu na računu so vam na voljo za 13 mesecev privzeto, v arhivu pa je na voljo promet za pet let nazaj. Promet za več kot 5 let nazaj je na voljo le v poslovalnicah OTP banke.

Podatki so pri vsakem računu vidni z izbiro gumba Možnosti > Limiti in nastavitve.

Računi vaših otrok so bili dodani in vidni v vaši digitalni banki, enako kot doslej.

Vsi otroci, ki so že dopolnili 15 let, lahko samostojno uporabljajo svojo digitalno banko (poslujejo tako z računom kot kartico skladno s Splošnimi pogoji za potrošnike, mlajši pa dostopa do digitalne banke nimajo več.

Po novem mobilna in spletna banka nista na voljo mlajšim od 15. leta starosti. 

Zaradi novih veljavnih Splošnih pogojev poslovanja s potrošniki, 2. septembra 2024 ukinjamo digitalno poslovanje za osebne račune oseb, ki jih imate v skrbništvu. Za vsa morebitna opravila po 2. septembru 2024, povezana z osebnimi računi oseb v skrbništvu, se oglasite v poslovalnici OTP banke. 

Na domači strani in v razdelku računi so prikazani VSI vaši računi, vključno s poslovnimi računi in vašimi pooblaščenci. Bremenitev za uporabo spletne in mobilne banke se obračunava glede na število poslovnih računov. To velja tudi za fiduciarne račune. 

Dnevna omejitev poslovanja je privzeto določena na vrednost 15.000 EUR.

Dnevno omejitev poslovanja si nastavite tako, da izberete račun v seznamu in kliknete na ikono Podrobnosti računa

Za spremembo opisa računa, zamik plačil ter dnevno omejitev (limit) poslovanja s spletno banko Bank@Net kliknite na ikono svinčnika. Vnesite spremembe in kliknite »SHRANI«. Podrobnosti o nastavitvah dnevnega limita, si lahko pogledate na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka

Novo - v spletni ali mobilni banki si lahko nastavite tudi dneve zamika plačila. Ob nezadostnem stanja na računu na dan predvidenega plačila le-to čaka še nastavljeno število dni, ko sistem preverja stanje na računu in izvede plačilo.

Kaj je zamik plačila: Privzeto število dni zamika za plačilo je 0 dni. Če želite, da plačila počakajo na zadostno stanje na računu, si lahko sami povečate čas na največ 31 dni. To pomeni, da plačilni nalog ne bo samodejno zavrnjen na datum plačila, če na računu ne bo zadostnega razpoložljivega stanja, temveč bo čakal v zavihku V obdelavi še naslednjih 31 dni in bo izvršen takoj, ko bo na računu zadostno razpoložljivo stanje. Do takrat bo zahtevek prikazoval status 'Napaka – ni zadostnega stanja na računu'.

Menjalnica valut je na voljo v spletni in mobilni banki. Najdete jo v seznamu med plačili.

Menjavo je možno opraviti od ponedeljka do petka med 7:30 in 16:00. Vse vnesene zahteve za menjalnico, podane po 16. uri bodo izvedene naslednji dan po 7.30, vse zahteve, vnesene v petek  po 16. uri, pa bodo izvedene v ponedeljek po 7:30 oz. prvi naslednji delovni dan.

Dnevni limit nakupa ali prodaje tujih valut je omejen na 10.000 EUR. Vsota vseh menjalnih transakcij ne sme preseči dnevnega limita.

Pogosta vprašanja

Vsa plačila za zadnji dve leti najdete med Zahtevami v statusu »Opravljena«, saj se bodo vaša plačila prenesla med izvedene zahteve

Vsa vaša opravljena plačila v zadnjih petih letih so se  2. septembra 2024 prenesla v novo digitalno banko OTP banke. Neizvedena plačila z valuto po 1. septembru 2024, niso bila prenesena in morate ponovno vnesti v novo digitalno banko. 

POMEMBNO: Prosimo, da ne vnašate novih plačil (plačilni nalogi) z valuto po 1.9. 2024. Plačila, ki jih morate plačati v septembru ali kasneje (torej bodo plačilni nalogi z valuto po 1. 9. 2024), jih preprosto vnesite (lahko tudi z uporabo QR kode) v novo digitalno banko po uspešnem prehodu na nove digitalne rešitve (Bank@Net, mBank@Net).

Več o tem si lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Podatki o trajnih nalogih in SEPA direktnih obremenitvah so dostopni in vidni pri posameznem računu.

Če imate v digitalni banki več računov, si lahko med temi računi izberete račun, iz katerega se privzeto opravljajo plačila. Kadarkoli lahko ta izbran račun spremenite. 

V novi digitalni banki si lahko nastavite le Dnevno omejitev poslovanja z računom preko digitalne banke. Omejitev zneska posamičnega plačila ne bo več možna. 

Ne. Po vnosu kateregakoli plačilnega naloga imate možnost plačilo dodati v sklop periodično plačilo, kjer vnesete tudi podatke o pogostosti izvedbe ustvarjenega plačila. Vse domače plačilne naloge lahko takoj ob plačilu tudi preprosto shranite kot vzorec plačila. Več o vzorcih plačil si lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Vse vaše že pripravljene predloge plačil za naloge UPN (po novem vzorci) so bili v celoti preneseni iz MOJ@SKB in so vidni med vzorci plačil, ki jih najdete v razdelku Plačila. 

Prenesene pa niso bile:

  • predloge ustvarjene v SKB NET (razen če ste imeli predloge samo v SKB NET spletni banki in ne v MOJ@SKB, v tem primeru so bile predloge prenese iz SKB NET),
  • predloge za čezmejna plačila,
  • predloge v dobro poravnalnega računa banke (izredno poplačilo kredita ali plačilne kartice), ampak jih je mogoče zelo preprosto izvesti.

Preden potrdite plačilo v novi spletni ali mobilni banki, ga lahko preprosto shranite kot vzorec. Plačilo se bo samodejno shranilo v vzorce plačil - ti so se včasih imenovali "predloge". Več o vzorcih plačil si lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Vsi avtorizirani prejemniki iz vaših obstoječih vzorcev plačil so se avtomatično prenesli med Zaupanja vredne prejemnike, kar pomeni, da plačil za njih (torej urejene vzorce plačil) ni potrebno dodatno potrjevati s SMS žetonom.

NOVO - Vsako novo domače plačilo UPN lahko ob plačilu takoj dodate na Zaupanja vredne prejemnike ali shranite kot Vzorec. 

Da, saj je bil prenesen tudi seznam zaupanja vrednih prejemnikov, ki ste jih potrdili v MOJ@SKB mobilni ali SKB NET spletni banki. Seznam zaupanja vrednih prejemnikov najdete v zavihku Plačila. Več o zaupanja vrednih prejemnikih si lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Da. Uporabite možnost Nakaži mi, kjer s pomočjo QR-kode ali povezave s podatki za nakazilo prijateljem olajšate plačevanje. Tako prijatelju ni potrebno vpisovati številke vašega računa in zneska plačila. Povezavo lahko enostavno pošljete po SMS sporočilu, Vibru, elektronski pošti, Messengerju ali drugih digitalnih kanalih.

Če imate aktivirano obveščanje, vam bodo na vpisan in potrjen naslov elektronske pošte poslana vsa potrdila o plačilih. Do potrdila lahko dostopate tudi v pregledu podrobnosti opravljenega plačila in ga lahko shranite, natisnete ali preprosto pošljete izbranim prejemnikom.

Flik Pay kot samostojna aplikacija od 1. septembra 2024 dalje ni več na voljo. Plačila s Flikom so omogočena znotraj mobilne aplikacije mDenarnic@. Ob registraciji povežete vaše kontaktne podatke in tako aktivirate Flik plačila. Podatki o preteklih transakcijah, ki so bili na voljo v Flik Pay aplikaciji, so na voljo v zgodovini transakcij osebnega računa v spletni banki.

Potrjevanje spletnih plačil ter Flik takojšnja plačila so vam na voljo v mobilni aplikaciji mDenarnic@. Dodatno pa vam je v OTP banki omogočeno tudi mobilno plačevanje prek storitev Google Wallet

Pogosta vprašanja

V digitalni banki lahko pregledujete promet in stanje vseh kartic, tako za obstoječe kartice SKB banke kot tudi za nove kartice OTP banke. 

Da. Prikazane so tako zadnje neaktivne kartice kot tudi aktivne kartice ter promet za zadnjih 13 mesecev.  NOVO - V prometu so prikazane tudi transakcije, ki so že knjižene in jih lahko razdelite na obroke, do konca obračunskega obdobja. Več o tem lahko preverite na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Da, kartico lahko preprosto začasno blokirate kar sami v spletni banki Bank@Net ali mobilni banki mBank@Net z gumbom Začasno blokiraj kartico. 

Da. V zavihku Kartice z gumbom »Skleni« lahko naročite predplačniško in/ali kartico z odloženim plačilom. Podrobnosti naročila nove plačilne kartice najdete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Na voljo so dodatne funkcionalnosti:

  • podatki o vseh plačilnih karticah (številka, CVV koda, datum veljavnosti) 
  • prikaz PIN številke za vse plačilne kartice;
  • nastavitev mesečnega limita za kartice z odloženim plačilom
  • nastavitve dnevnega limita za uporabo debetne kartice;
  • možna naknadna razdelitev nakupa na 24 obrokov do konca obračunskega obdobja za kartice z odloženim plačilom. 

S klikom na ikono (desno zgoraj) za vpogled v podatke o karticah in SMS žetonom pridobite vpogled v podatke kartice, ki je časovno omejen.

Da, v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net vam je na voljo tudi storitev Prikaži PIN. Tako lahko PIN številko vaše plačilne kartice preverite kjerkoli in kadarkoli. Spremenite pa jo lahko.

Da. Na zavihku Kartice lahko preverite svoj trenutni limit in si sami spremenite dnevni limit porabe za debetne kartice ali oddate zahtevo po spremembi mesečnega limita porabe za kartice z odloženim plačilom. Več o tem lahko preverite na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Dokler boste uporabljali vašo obstoječo SKB kreditno kartico, se za vas nič ne spremeni. Ob poteku veljavnosti SKB kreditne kartice boste prejeli novo OTP kartico z odloženim plačilom, pri tem pa se bo obračunsko obdobje za plačilo porabe spremenilo, in sicer se upošteva enomesečno obdobje do vključno sedmega dne pred datumom plačila, ki je lahko tudi dela prost dan

Primer obračuna: če imate nastavljeno plačilo porabe na 18. v mesecu, se vam obračunajo vsi prometi do vključno 10. v mesecu. Do takrat lahko tudi plačila nad 50 EUR razdelite na do 24 obrokov. 

Predčasno poplačilo porabe bo na voljo v spletni in mobilni banki prek UPN naloga in ustrezne sklicne številke ter v poslovalnici OTP banke. 

Obstoječe in nove izpiske za kartice lahko najdete v zavihku Kartice, kjer izberete možnost »Izpiski«. Najdete jih tudi v Nabiralniku. Pretekli izpiski so na voljo v digitalni banki za obdobje zadnjih dveh let. Več o tem lahko preverite na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Če storitve še nimate, lahko storitev Varnostni SMS za svojo kartico aktivirate tako, da v zavihku Kartice pri izbrani kartici izberete možnost Limiti in nastavitve in uporabite funkcijo SMS-obveščanje.

Pomembno: Aplikacija Rekono od septembra 2024 dalje ni več na voljo za potrjevanje spletnih kartičnih plačil. Prenesite si aplikacijo mDenarnic@ in jo aktivirajte za nemoteno potrjevanje spletnih plačil še naprej. 

Dodajanje kartice v aplikacijo Google Wallet je enostavno, postopek opravite v le nekaj korakih:

  • V spletni trgovini Google Play poiščite aplikacijo Google Wallet in jo prenesite na svojo mobilno napravo.
  • Odprite aplikacijo, kliknite »Dodaj kartico« ter sledite navodilom na zaslonu vaše mobilne naprave. Za takojšnjo potrditev istovetnosti in pravilnosti vnesenih podatkov o kartici izberite možnost »Spletno preverjanje pri banki«.

V nastavitvah aplikacije Google Wallet nastavite vašo kartico OTP banke kot privzeto za brezstično plačevanje.

Reklamacijo lahko oddate prek spletne strani.

Ko je transakcija vidna v prometu, jo enostavno razdelite na obroke s klikom na izbrano transakcijo in izbiro števila obrokov. Več o tem lahko preverite na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Pogosta vprašanja

Vaši obstoječi e-računi so bili iz SKB neta preneseni samodejno. 

V spletni banki Bank@Net bodo vidni v zavihku e-dokumenti v mobilni banki pa do njih dostopate z izbiro Plačila v nogi in nato izberete E-dokumenti. V digitalni banki (spletni in mobilni) si lahko sami uredite aktivacijo novega e-računa. Več o tem si lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Da, položnice lahko plačujete prek e-računov izdajateljev, ki jih najdete v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net. Sami se prijavite na prejemanje e-računov. Na izbiro imate izdajatelje e-računov, kjer lahko za vsakega izbranega izdajatelja izpolnite ustrezen podatek ter oddate naročilo. 

O prejetem novem e-računu boste obveščeni v spletni in mobilni banki, kjer ga lahko tudi poravnate.

POMEMBNO  - Poslovni uporabniki imate na voljo tudi možnost izdaje in pošiljanja e-računov.

Še naprej lahko spremljate statuse svojih e-računov (prejet, plačan …). 

Po kliku na prejet e-račun se pripravi popolnoma predizpolnjen plačilni nalog, ki ga lahko še urejate in po želji potrdite takoj ali pozneje.

Takoj ko začnete upravljati e-račun, se mu bo status na prikazu e-računov spremenil v plačan. Bodite pozorni, če ste ga med zahtevami resnično že potrdili in je v zavihku V obdelavi ali že čaka na potrditev v zavihku Za potrditev. 

V spletni banki Bank@Net je oblikovno drugačen prikaz/obdelava statusov e-računov:

  • ko izberete akcijo Pripravi nalog, se status e-računa spremeni v plačano;
  • če je e-račun zavrnjen, se status ne spremeni in ne dobite obvestila.

Pogosta vprašanja

Da. V digitalni banki imate prikazane vse aktivne kredite. Spremljate lahko odplačevanje (promet) ter obstoječe trajnike kar na kreditni pogodbi. Kadarkoli lahko na vašo pogodbo opravite dodatno vplačilo kar prek digitalne banke. Več o tem si lahko pogledate na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Primer: Odplačan znesek, ki se kaže na BN (28.110,67 EUR) je izračunan kot razlika med pogodbenim zneskom (85.000,00 EUR),  trenutnim stanjem nezapadle glavnice (56.385,27 EUR) in trenutnim stanjem zapadle glavnice in obresti (skupaj 504,06 EUR)
85.000,00 EUR - 56.385,27 EUR - 504,06 EUR = 28.110,67 EUR

V digitalni banki je prikazano stanje kredita (število anuitet, znesek anuitete, stanje glavnice) na dan prehoda iz stare na novo digitalno banko. Prav tako lahko vidite le preostanek neplačane in odplačane glavnice (brez dela za obresti), da boste lažje spremljali zniževanje dolga iz naslova glavnice.

Da. Kredit lahko kadarkoli sklenete preko spletne banke Bank@Net.

Pogosta vprašanja

Da. V digitalni banki so prikazana vsa aktivna varčevanja in depoziti ter poslovanje (promet) po posamezni pogodbi. Najdete jih v razdelku Varčevanja. 

Da. Sklenete lahko različna varčevanja in depozite. Novost je možnost sklenitve Varčevalnega računa, varčevanja s ciljem na digitalni banki, kjer vas lahko sproti obveščamo koliko je še treba privarčevati, da boste dosegli svoj zastavljen cilj. 

Vse naložbe, ki ste jih sklenili v SKB banki, Nova KBM ali OTP banki vam bodo prikazane v razdelku Naložbe. SAVA INFOND skladi sklenjeni izven Nova KBM banke so lahko prikazani, če podate soglasje. 

Ločeno lahko vidite portfelj Vzajemnih skladov (Investicijski skladi) ter vrednostnih papirjev (finančni instrumenti). Prikaz stanja portfelja si lahko po želji skrijete pred radovednimi očmi s funkcijo Prikaži/Skrij. Več o tem lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Da, če imate z banko že sklenjeno pogodbo oz. odprt trgovalni račun lahko opravite dodatna vplačila ali pristop k novim skladom digitalno v skladu z našo ponudbo. 

Potrebujete le odprt trgovalni račun in aktiven profil vlagatelja, ki ga lahko digitalno upravljate sami preko mobilne aplikacije. Za to potrebujete aplikacijo mBank@Net Invest, ki jo lahko kadarkoli prenesete iz Google Play ali App Store. 

Brez skrbi, če aplikacije še nimate nameščene, saj vas bo aplikacija mBank@Net obvestila o potrebnih korakih za nemoteno poslovanje.

Pogosta vprašanja

Ustvarjeno mGeslo je pogoj, da se v mBank@Net lahko vpišete z biometrično prijavo (prijava s Face ID ali s prstnim odtisom). mGeslo si nastavite v nastavitvah, v rubriki 'mGeslo'. Več o tem lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Če imate položnico pred seboj, samo skenirajte QR kodo na položnici. V temnejših prostorih, si pomagajte s svetilko. Več o tem lahko preberete na Bank@Net pomoč storitve| OTP banka.

Če ste položnico prejeli v elektronski obliki, jo lahko uvozite kot sliko ali kot PDF dokument s pritiskom na gumb uvozi. Ta možnost je na voljo tako v spletni kot mobilni banki.

Seveda. Na e-obvestila se lahko prijavite tudi, če ne boste uporabljali digitalne banke. Tako boste prek e-pošte dostopali do vseh obvestil za osebni račun, kartično poslovanje, kredite, depozite, varčevanja, vzajemne sklade in ostalih bančnih obvestil.

Na svoj e-poštni naslov boste prejeli povezavo z dostopom na portal e-obvestila. Kako preprosto je, preberite tukaj.
E-obvestila so dostopna 24/7. Vsa obvestila vam bodo na voljo za zadnjih 24 mesecev. Prejeta obvestila si lahko shranite tudi na svojo napravo.

Pogoj za uporabo storitve e-obvestil je potrjena mobilna številka ter e-poštni naslov. Oddajte naročilo prek otpbanka.si/e-obvestila in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času. Naročilo lahko opravite tudi v najbližji poslovalnici OTP banke ali na poštah v Sloveniji.

Registracija je preprosta in vam bo vzela le minuto časa. Vse kar potrebujete, je:

  • račun pri OTP banki,
  • davčno številko,
  • mobilno telefonsko številko,
  • plačilno kartico in PIN številko kartice.

Po registraciji lahko začnete uporabljati obe banki – spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@Net. 

Pomembno: Aplikacija Rekono od septembra 2024 dalje ni več na voljo za potrjevanje spletnih kartičnih plačil. Prenesite si aplikacijo mDenarnic@ in jo aktivirajte za nemoteno potrjevanje spletnih plačil še naprej. 

 

Ne pozabite pa tudi na varnost!

Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke. Banka vas nikoli ne bo klicala ali vam na vaš e-naslov ali SMS poslala povezav za aktivacijo mBank@Net mobilne in Bank@Net spletne banke ali povezav za prehod na nove digitalne rešitve.

Nikoli od vas ne bomo zahtevali gesla za dostop do spletne ali mobilne banke prek elektronske pošte ali telefona ali vas spraševali po podatkih kartice: številki, veljavnosti ali kodi na hrbtni strani. Nikomur ne zaupajte svojih prijavnih gesel ali podatkov o bančnem računu in kartici in ne omogočite oddaljenega dostopa do svojih naprav, ne glede na dane obljube. 

 

 

Dobro je vedeti

Skozi celoten postopek združevanja vas bomo prek različnih  poti obveščali o vseh novostih in pomembnih informacijah.

Z združevanjem najboljšega iz obeh bank vam OTP banka prinaša odlično bančno izkušnjo. 

Hvala za izkazano zaupanje.