Digitalno bančnistvo

Informacije o prehodu na novo spletno in mobilno banko

Preverite informacije o združevanju SKB banke in Nove KBM.

DIGITALNO BANČNIŠTVO

Pomembne informacije

  • SKB NET spletno in MOJ@SKB mobilno banko bosta predvidoma po 2. septembru 2024 nadomestili spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net.
  • Po tem datumu, boste po vstopu v vašo obstoječo spletno ali mobilno banko v le nekaj korakih opravili prehod in aktivirali novo digitalno banko.
  • Pred 30. avgustom 2024 obvezno potrdite in pošljite vsa plačila (plačilni nalogi) na svojem obstoječem računu v SKB banki, saj nepotrjenih plačil ne bomo prenesli na račun v OTP banki.
  • Potrjevanje spletnih kartičnih plačil in Flik takojšnja plačila vam bodo na voljo v aplikaciji mDenarnic@.
  • V novih digitalnih rešitvah bodo vidni vsi vaši produkti, izpiski in dokumenti.
  • Zgodovina transakcij osebnega računa bo na voljo za zadnjih pet let. Starejša zgodovina transakcij bo na voljo le v poslovalnicah OTP banke.
  • Na voljo vam bo Google Pay.

Pogosta vprašanja

Do združitve bank SKB in NKBM uporabljajte vaše digitalne kanale kot običajno. 
Pomembno: Ne brišite trenutnih digitalnih kanalov ker bodo predvidoma po 2.9.2024 le-te vstopna točka za prehod na nove digitalne kanale.

  • Če potrebujete zgodovino kartičnih in TRR transakcij za obdobje več kot 5 let nazaj, si jo sami izvozite in shranite. Zgodovina do 5 let nazaj bo samodejno prenesena v nove digitalne kanale. 
  • Če potrebujete dokumente za obdobje več kot 2 leti nazaj, si le-te izvozite in shranite. Dokumenti poslani v zadnjih 2 letih bodo samodejno preneseni v nove digitalne kanale. 
  • Pred 30. avgustom 2024 obvezno potrdite in pošljite vsa plačila (plačilni nalogi) na svojem obstoječem računu v SKB banki, saj nepotrjenih plačil ne bomo prenesli na račun v OTP banki.

Predvidoma z 2. septembrom 2024 bosta vašo obstoječo SKB NET spletno in MOJ@SKB mobilno banko nadomestili že 4 leta zapored najboljši digitalni rešitvi v Sloveniji - spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net. Mobilna banka mBank@Net deluje z Android OS, iOS in tudi s Harmony OS (Huawei).

Prehod na novo spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@Net bo na voljo predvidoma 2.9.2024. 

Pomembno: Prehod bo od združitve dalje za vas na voljo vsaj 2 meseca. Prehod opravite v tem obdobju, ko vam bo to ustrezalo. Ne brišite obstoječih digitalnih kanalov ker bodo po predvidoma 2.9.2024 le-te vstopna točka za prehod na nove digitalne kanale.

Prijavite se v obstoječo MOJ@SKB mobilno ali SKB NET spletno banko in sledite navodilom. V nekaj korakih boste aktivirali novo digitalno banko in si nastavili novo geslo za vstop ter prejeli novo uporabniško ime za uporabo digitalnih kanalov OTP banke.

Po zaključenim postopku pa se boste preusmerjeni na novo Vstopno stran, kjer se lahko takoj vpišete in si ogledate nove funkcionalnosti najboljše digitalne banke v Sloveniji.

Po elektronski pošti boste prejeli tudi sporočilo z več informacijami. Prejeto Uporabniško ime in nastavljeno osebno Geslo bo veljalo za vpis v spletno in mobilno banko.

Z novim uporabniškim imenom in geslom (6 mestno numerično geslo) se lahko prijavite in uporabljate spletno in mobilno banko. Torej od sedaj uporabljajte kar dve digitalni banki z istimi prijavnimi podatki.

V mobilni banki mBank@Net si za hitrejšo prijavo lahko nastavite tudi mGeslo in/ali biometrično prijavo (prepoznavo obraza ali prstnega odtisa), če vam vaša mobilna naprava to omogoča.

Več o tem kako se prijavite v novo digitalno banko si oglejte tukaj.

Brez skrbi, ponastavitev pozabljenega gesla je preprosta. Na vstopni strani digitalne banke Bank@Net ali mBank@Net izberite povezavo Pozabljeno uporabniško ime ali geslo. Potrebovali boste svojo davčno številko, mobilno številko, katerokoli plačilno kartico ter PIN številko kartice. Kako preprosta je ponastavitev gesla in priklic uporabniškega imena si oglejte tukaj.

Digitalna banka (Spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net), ki je bila štiri leta zapored izbrana za najboljšo v Sloveniji, vam omogoča številne dodatne funkcionalnosti in opravljanje storitev ter sklepanje produktov brez obiska poslovalnice, kot so:

  • Prikaz vseh računov (lastniških in pooblaščenih) na osnovni strani.
  • Prikaz vseh aktivnih in arhivskih kartic (lastniških in pooblaščenih) na enem mestu.
  • spletno sklepanje Kredita Naprej, 
  • naročilo plačilnih kartic in limitov, 
  • fleksibilno varčevanje in širok nabor ponudbe varčevanj, 
  • upravljanje naložb (finančni instrumenti, vzajemni skladi...),
  • dnevno poslovanje (vključno s prijavo na eRačune, naročilo večjega zneska dviga gotovine) ter še veliko več.

Vse skupaj bo za vas zagotovo predstavljajo boljšo uporabniško izkušnjo. 

Več o tem kaj vse vam omogoča nova digitalna banka si preberite tukaj.

Če ste že uporabnik kateregakoli SKB paketa in boste ob združitvi postali uporabniki enega izmed paketov OTP banke,  je mesečno nadomestilo že vključeno v paket. Pri OTP banki lahko z istimi prijavnimi podatki in enotno ceno uporabljate spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@Net. Vsa nadomestila so določena v Ceniku nadomestil za posle s  potrošniki.

Bremenitev za uporabo spletne in mobilne banke se obračunava glede na število poslovnih računov. To velja tudi za fiduciarne račune.

 

Pogosta vprašanja

Dodeljena vam bo nova številka osebnega računa. Vaš osebni račun ter promet po računu, ki ga imate pri SKB banki bo avtomatično prenesen in od predvidoma 2. septembra 2024 viden v vaši novi spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net. 

Samodejno se bodo prenesli tudi računi, na katerih ste pooblaščeni, vključno z vašimi računi za varčevanja in depozite. Vse račune najdete na Domači strani ali v razdelku Računi (kjer je dodan tudi prikaz Varčevalnih računov).

Prikaz računov in pooblaščenih računov si boste lahko sami urejali znotraj spletne banke Bank@Net s pomočjo nastavitev. 

Podatki o prometu na računu vam bodo na voljo za 13 mesecev privzeto. Promet za več kot 5 let nazaj bo na voljo le v poslovalnicah OTP banke.

Podatki bodo pri vsakem računu vidni z izbiro gumba Možnosti > Limiti in nastavitve.

Računi vaših otrok bodo dodani in vidni v vaši digitalni banki. Kartico, ki se glasi na otrokovo ime in je vezana na vaš račun boste videli, če ste otroka na vašem računu pooblastili. Videli boste tudi kartico, ki je na vaše ime in je vezana na otrokov račun.

Kartico otroka, ki je vezana na otrokov račun in na njegovo ime in ste jo doslej videli, v vaši novi digitalni banki ne boste več videli. 

Vsi otroci, ki so že dopolnili 15 let, lahko samostojno uporabljajo svojo digitalno banko (poslujejo tako z računom kot kartico skladno s Splošnimi pogoji za potrošnike, mlajši pa dostopa do digitalne banke več ne bodo imeli.

Izpiski in dokumenti, ki so jih vaši mlajši od 15 let prejeli v SKB NET in MOJ@SKB ter zgodovina transakcij ne bodo več na voljo po 29. 8. 2024. Prosimo, da si jih izvozite in shranite na lastni napravi.

Na domači strani in v razdelku računi bodo prikazani VSI vaši računi, vključno s poslovnimi računi in vašimi pooblaščenci. Bremenitev za uporabo spletne in mobilne banke se obračunava glede na število poslovnih računov. To velja tudi za fiduciarne račune. 

Dnevna omejitev poslovanja je privzeto določena na vrednost 15.000 EUR.

Dnevno omejitev poslovanja si nastavite tako, da izberete račun v seznamu in kliknete na ikono Podrobnosti računa

Za spremembo opisa računa, zamik plačil ter dnevno omejitev (limit) poslovanja s spletno banko Bank@Net kliknite na ikono svinčnika. Vnesite spremembe in kliknite »SHRANI«.

Kaj je zamik plačila: Privzeto število dni zamika za plačilo je 0 dni. Če želite, da plačila počakajo na zadostno stanje na računu, si lahko sami povečate čas na največ 31 dni. To pomeni, da plačilni nalog ne bo samodejno zavrnjen na datum plačila, če na računu ne bo zadostnega razpoložljivega stanja, temveč bo čakal v zavihku V obdelavi še naslednjih 31 dni in bo izvršen takoj, ko bo na računu zadostno razpoložljivo stanje. Do takrat bo zahtevek prikazoval status 'Napaka – ni zadostnega stanja na računu'.

Novo - v spletni ali mobilni banki si lahko nastavite tudi dneve zamika plačila. Ob nezadostnem stanja na računu na dan predvidenega plačila le-to čaka še nastavljeno število dni, ko sistem preverja stanje na računu in izvede plačilo.

Menjalnica valut je na voljo v spletni in mobilni banki. Najdete jo v seznamu med plačili.

Menjavo je možno opraviti od ponedeljka do petka med 7.30 in 16.00 uro. Vse vnesene zahteve za menjalnico, podane po 16. uri bodo izvedene naslednji dan po 7:30 uri, vse zahteve, vnesene v petek  po 16. uri, pa bodo izvedene v ponedeljek po 7:30 uri oz. prvi naslednji delovni dan.

Dnevni limit nakupa ali prodaje tujih valut je omejen na 10.000 EUR. Vsota vseh menjalnih transakcij ne sme preseči dnevnega limita.

Pogosta vprašanja

Vsa plačila najdete med Zahtevami v statusu »Opravljena«, saj se bodo vaša plačila prenesla med izvedene zahteve, za zadnji 2 leti.

Vsa vaša opravljena plačila v zadnjih 5 letih se bodo predvidoma 2. septembra 2024 prenesla v novo digitalno banko OTP banke. Neizvedena plačila z valuto po 1.9.2024, ne bodo prenesena in jih boste morali ponovno vnesti v novo digitalno banko. 

POMEMBNO: Prosimo, da ne vnašate novih plačil (plačilni nalogi) z valuto po 1.9. 2024. Plačila, ki jih morate plačati v septembru ali kasneje (torej bodo plačilni nalogi z valuto po 1. 9. 2024), jih preprosto vnesite (lahko tudi z uporabo QR kode) v novo digitalno banko po uspešnem prehodu na nove digitalne rešitve (Bank@Net, mBank@Net).

Podatki o trajnih nalogih in SEPA direktnih obremenitvah so dostopni in vidni pri posameznem računu.

Če imate v digitalni banki več računov, si lahko med temi računi izberete račun, iz katerega se privzeto opravljajo plačila. Kadarkoli  lahko ta izbran račun spremenite. 

V novi digitalni banki, si lahko nastavite le Dnevno omejitev poslovanja z računom preko digitalne banke. Omejitev zneska posamičnega plačila več ne bo možna. 

Ne. Po vnosu kateregakoli plačilnega naloga imate možnost plačilo dodati v sklop periodično plačilo, kjer vnesete tudi podatke o pogostosti izvedbe ustvarjenega plačila. Vse domače plačilne naloge lahko takoj ob plačilu tudi preprosto shranite kot vzorec plačila.

Vse vaše že pripravljene predloge plačil za naloge UPN (po novem vzorci) bodo v celoti preneseni iz MOJ@SKB in bodo vidni med vzorci plačil, ki jih boste našli v razdelku Plačila. 

Prenesene pa ne bodo:

  • predloge ustvarjene v SKB NET (razen če imate predloge samo v SKB NET spletni banki in ne v MOJ@SKB, v tem primeru predloge bodo preneseni iz SKB NET),
  • predloge za čezmejna plačila,
  • predloge v dobro poravnalnega računa banke (izredno poplačilo kredita ali plačilne kartice), ampak jih bo mogoče enostavno na novo ustvariti.

Preden potrdite plačilo v novi spletni ali mobilni banki, ga lahko preprosto shranite kot vzorec. Plačilo se bo samodejno shranilo v vzorce plačil - te so se včasih imenovale "predloge". 

Vsi avtorizirani prejemniki iz vaših obstoječih vzorcev plačil se bodo avtomatično prenesli med Zaupanja vredne prejemnike, kar pomeni, da plačil za njih (torej urejene vzorce plačil) ne boste rabili dodatno potrjevati z SMS žetonom.

NOVO - Vsako novo domače UPN plačilo lahko ob plačilu takoj dodate na Zaupanja vredne prejemnike ali shranite kot Vzorec. 

Da, saj bo prenesen tudi seznam zaupanja vrednih prejemnikov, ki ste jih potrdili v MOJ@SKB mobilni ali SKB NET spletni banki. Seznam zaupanja vrednih prejemnikov boste našli v zavihku Plačila.

Da. Uporabite možnost Nakaži mi, kjer s pomočjo QR-kode ali povezave s podatki za nakazilo prijateljem olajšate plačevanje. Tako prijatelju ni potrebno vpisovati številke vašega računa in zneska plačila. Povezavo lahko enostavno pošljete po SMS sporočilu, Vibru, elektronski pošti, Messengerju ali drugih digitalnih kanalih.

Če imate aktivirano obveščanje, vam bodo na vpisan in potrjen naslov elektronske pošte poslana vsa potrdila o plačilih. Do potrdila lahko dostopate na prometu na računu in si ga lahko shranite, natisnete ali preprosto pošljete izbranim prejemnikom.

Flik Pay kot samostojna aplikacija od predvidoma 2. septembra 2024 več ne bo na voljo. Plačila s Flikom bodo omogočena znotraj mobilne aplikacije mDenarnic@. Ob registraciji v mobilno aplikacijo mDenarnic@ boste povezali vaše kontaktne podatke in s tem aktivirali Flik plačila. Podatki o preteklih transakcijah, ki so bili na voljo v Flik Pay aplikaciji bodo na voljo tudi v zgodovini transakcij osebnega računa v spletni banki. 

Potrjevanje spletnih plačil ter Flik takojšnja plačila vam bodo na voljo v mobilni aplikaciji mDenarnic@. Dodatno pa vam bo v OTP banki omogočeno tudi mobilno plačevanje prek storitev Google Wallet

Pogosta vprašanja

V digitalni banki boste lahko pregledovali promet in stanje vseh kartic, tako za obstoječe kartice SKB banke kot tudi za nove kartice OTP banke. 

Da. Prikazane bodo tako zadnje neaktivne kartice kot tudi aktivne kartice ter promet za zadnjih 13 mesecev.  NOVO - V prometu bodo prikazane tudi transakcije, ki so že knjižene in jih lahko razdelite na obroke, do konca obračunskega obdobja. 

Da, po predvidoma 2. septembru 2024 lahko kartico preprosto začasno blokirate kar sami v spletni banki Bank@Net ali mobilni banki mBank@Net z gumbom Začasno blokiraj kartico. 

Da. V zavihku Kartice z gumbom »Skleni« lahko naročite predplačniško in/ali kartico z odloženim plačilom.

Na voljo bodo dodatne funkcionalnosti:

  • podatki o vseh plačilnih karticah (številka, CVV koda, datum veljavnosti) 
  • prikaz PIN številke za vse plačilne kartice;
  • nastavitev mesečnega limita za kartice z odloženim plačilom
  • nastavitve dnevnega limita za uporabo debetne kartice;
  • možna naknadna razdelitev nakupa na 24 obrokov do konca obračunskega obdobja za kartice z odloženim plačilom. 

S klikom na ikono (desno zgoraj) za vpogled v podatke o karticah in SMS žetonom pridobite vpogled v podatke kartice, ki je časovno omejen.

Da, v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net vam je na voljo tudi storitev Prikaži PIN. Tako lahko PIN številko vaše plačilne kartice preverite kjerkoli in kadarkoli. Spremenite pa jo lahko.

Da. Na zavihku Kartice lahko preverite svoj trenutni limit in si sami spremenite dnevni limit porabe za debetne kartice ali oddate zahtevo po spremembi mesečnega limita porabe za kartice z odloženim plačilom. 

Dokler boste uporabljali vašo obstoječo SKB kreditno kartico, se za vas nič ne spremeni. Ob poteku veljavnosti SKB kreditne kartice boste prejeli novo OTP kartico z odloženim plačilom, pri tem pa se bo obračunsko obdobje za plačilo porabe spremenilo, in sicer se upošteva enomesečno obdobje do vključno sedmega dne pred datumom plačila, ki je lahko tudi dela prost dan

Primer obračuna: če imate nastavljeno plačilo porabe na 18. v mesecu, se vam obračunajo vsi prometi do vključno 10. v mesecu. Do takrat lahko tudi plačila nad 50 EUR razdelite na do 24 obrokov. 

Predčasno poplačilo porabe bo na voljo v spletni in mobilni banki prek UPN naloga in ustrezne sklicne številke ter v poslovalnici OTP banke. 

Obstoječe in nove izpiske za kartice lahko najdete v zavihku Kartice, kjer izberete možnost »Izpiski«. Najdete jih tudi v Nabiralniku. Pretekli izpiski bodo na voljo v digitalni banki za obdobje zadnjih 5 let .

Če storitve še nimate, lahko storitev Varnostni SMS za svojo kartico aktivirate tako, da v zavihku Kartice pri izbrani kartici izberete možnost Limiti in nastavitve in uporabite funkcijo SMS obveščanje.

Pomembno: Aplikacija Rekono od septembra 2024 dalje ne bo več na voljo za potrjevanje spletnih kartičnih plačil. Prenesite si aplikacijo mDenarnic@ in jo aktivirajte za nemoteno potrjevanje spletnih plačil še naprej. 

Dodajanje kartice v aplikacijo Google Wallet je enostavno, postopek opravite v le nekaj korakih:

  • V spletni trgovini Google Play poiščite aplikacijo Google Wallet in jo prenesite na svojo mobilno napravo.
  • Odprite aplikacijo, kliknite »Dodaj kartico« ter sledite navodilom na zaslonu vaše mobilne naprave. Za takojšnjo potrditev istovetnosti in pravilnosti vnesenih podatkov o kartici izberite možnost »Spletno preverjanje pri banki«.

V nastavitvah aplikacije Google Wallet nastavite vašo kartico Nove KBM kot privzeto za  brezstično plačevanje.

Reklamacijo lahko oddate prek spletne strani.

Ko je transakcija vidna v prometu, jo enostavno razdelite na obroke s klikom na izbrano transakcijo in izbiro števila obrokov.

Pogosta vprašanja

Vaši obstoječi e-računi bodo iz SKB neta preneseni samodejno. 

V spletni banki Bank@Net bodo vidni v zavihku e-dokumenti v mobilni banki pa do njih dostopate z izbiro Plačila v nogi in nato izberete E-dokumenti. V digitalni banki (spletni in mobilni) si lahko sami uredite aktivacijo novega e-računa.

Da, položnice lahko plačujete prek e-računov izdajateljev, ki jih najdete v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net. Sami se prijavite na prejemanje e-računov. Na izbiro imate izdajatelje e-računov, kjer lahko za vsakega izbranega izdajatelja izpolnite ustrezen podatek ter oddate naročilo. 

O prejetem novem e-računu boste obveščeni v spletni in mobilni banki, kjer ga lahko tudi poravnate.

POMEMBNO  - Poslovni uporabniki imate na voljo tudi možnost izdaje in pošiljanja e-računov.

Še naprej boste lahko spremljali statuse svojih e-računov (prejet, plačan …). 

Po kliku na prejet e-račun se pripravi popolnoma predizpolnjen plačilni nalog, ki ga lahko še urejate in po želji potrdite takoj ali pozneje.

Takoj ko začnete upravljati e-račun, se mu bo status na prikazu e-računov spremenil v plačan. Bodite pozorni, če ste ga med zahtevami resnično že potrdili in je v zavihku V obdelavi ali že čaka na potrditev v zavihku Za potrditev. 

V spletni banki Bank@Net bo oblikovno drugačen prikaz/obdelava statusov e-računov:

  • ko izberete akcijo Pripravi nalog, se status e-računa spremeni v plačano;
  • če je e-račun zavrnjen, se status ne spremeni in ne dobite obvestila.

Pogosta vprašanja

Da. V digitalni banki boste imeli prikazane vse aktivne kredite. Spremljate lahko odplačevanje (promet) ter obstoječe trajnike kar na kreditni pogodbi. Kadarkoli lahko na vašo pogodbo dodatno vplačilo kar prek digitalne banke. 

Primer: Odplačan znesek, ki se kaže na BN (28.110,67 EUR) je izračunan kot razlika med pogodbenim zneskom (85.000,00 EUR),  trenutnim stanjem nezapadle glavnice (56.385,27 EUR) in trenutnim stanjem zapadle glavnice in obresti (skupaj 504,06 EUR)
85.000,00 EUR - 56.385,27 EUR - 504,06 EUR = 28.110,67 EUR

V digitalni banki vam bomo prikazali stanje kredita (število anuitet, znesek anuitete, stanje glavnice) na dan prehoda iz stare na novo digitalno banko. Prav tako boste v prihodnje lahko videli le preostanek neplačane in odplačane glavnice (brez dela za obresti), da boste lažje spremljali zniževanje dolga iz naslova glavnice.

Da. Kadarkoli kredit sklenete preko spletne banke Bank@Net.

Pogosta vprašanja

Da. V digitalni banki bodo prikazana vsa aktivna varčevanja in depoziti ter poslovanje (promet) po posamezni pogodbi. Najdete jih v razdelku Varčevanja. 

Da. Sklenete lahko različna varčevanja in depozite. Novost je možnost sklenitev Varčevalnega računa, varčevanja s ciljem na digitalni banki, kjer vas lahko sproti obveščamo koliko še potrebujete privarčevati, da boste dosegli svoj zastavljen cilj. 

Vse naložbe vam bodo prikazane v razdelku Naložbe. Ločeno boste videli portfelj Vzajemnih skladov (Investicijski skladi) ter vrednostnih papirjev (finančni instrumenti). Prikaz stanja portfelja si boste po želji lahko tudi skrili pred radovednimi očmi s funkcijo Prikaži/Skrij. 

Da, če imate z banko že sklenjeno pogodbo oz. odprt trgovalni račun lahko opravite dodatna vplačila ali pristop k novim skladom digitalno v skladu z našo ponudbo. 

Potrebujete le odprt trgovalni račun in aktiven profil vlagatelja. Profil vlagatelja lahko upravljate digitalno sami, na mobilni aplikaciji potrebujete dodatno mBank@Net Invest aplikacijo preneseno na svoj telefon. Sami si jo lahko namestite na mobilno napravo kadarkoli iz ustrezne trgovine (Google Play, App Store) 

Brez skrbi, če te aplikacije še ne boste imeli nameščene, saj vas bo aplikacija mBank@Net obvestila kaj potrebujete za nemoteno poslovanje.

Pogosta vprašanja

Ustvarjeno mGeslo je pogoj, da se v mBank@Net lahko vpišete z biometrično prijavo (prijava s Face ID ali s prstnim odtisom). mGeslo si nastavite v nastavitvah, v rubriki 'mGeslo'.

Če pa ste položnico prejeli na email ali pa kam drugam, jo lahko uvozite kot sliko, ali kot PDF dokument tako, da pritisnete gumb uvozi. Ta možnost vam je na voljo tako v spletni kot mobilni banki.

Če imate položnico pred seboj, samo poskenirajte QR kodo na položnici. Ko se nahajte v temnejšem prostoru, si pomagajte s svetilko.

Seveda. Na e-obvestila se lahko prijavite, tudi če ne boste uporabljali digitalne banke. Tako boste prek e-pošte dostopali do vseh obvestil za osebni račun, kartično poslovanje, kredite, depozite in varčevanja, vzajemne sklade ter ostalih bančnih obvestil.

Na svoj e-poštni naslov boste prejeli povezavo z dostopom na portal e-obvestila. Kako preprosto je, preberite tukaj.
E-obvestila so dostopna 24/7. Vsa obvestila vam bodo na voljo za zadnjih 24 mesecev. Prejeta obvestila si lahko shranite tudi na svojo napravo.

Pogoj za uporabo storitve e-obvestil je potrjena mobilna številka ter e-poštni naslov. Oddajte naročilo prek nkbm.si/e-obvestila in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času. Naročilo lahko opravite tudi v najbližji poslovalnici OTP banke ali na poštah v Sloveniji.

Registracija je preprosta in vam bo vzela le minuto časa. Vse kar potrebujete, je:

  • račun pri OTP banki,
  • davčna številka,
  • mobilna telefonska številka,
  • plačilna kartica in PIN številka kartice.

Po registraciji lahko začnete uporabljati obe banki – spletno banko Bank@Net in mobilno banko mBank@Net. 

Pomembno: Aplikacija Rekono od septembra 2024 dalje ne bo več na voljo za potrjevanje spletnih kartičnih plačil. Prenesite si aplikacijo mDenarnic@ in jo aktivirajte za nemoteno potrjevanje spletnih plačil še naprej. 

 

Dobro je vedeti

Skozi celoten postopek združevanja vas bomo prek različnih SKB poti obveščali o vseh novostih in pomembnih informacijah.

Z združevanjem najboljšega iz obeh bank vam OTP banka prinaša odlično bančno izkušnjo. 

Hvala za izkazano zaupanje.

 

 

Ne pozabite pa tudi na varnost!

Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke. Nikoli od vas ne bomo zahtevali gesla za dostop do spletne ali mobilne banke prek elektronske pošte ali telefona ali vas spraševali po podatkih kartice: številki, veljavnosti ali kodi na hrbtni strani. Nikomur ne zaupajte svojih prijavnih gesel ali podatkov o bančnem računu in kartici in ne omogočite oddaljenega dostopa do svojih naprav, ne glede na dane obljube. Več informacij o varnem poslovanju najdete tukaj.