POSKUSI PREVAR V SKB SPLETNI BANKI
Pojavljajo se lažna sporočila z vsebino, ki od stranke zahtevajo vnos podatkov, v katerem se pošiljatelj izdaja za SKB banko. V sporočilu je povezava, ki prejemnika vodi na lažno spletno stran. Prejemnikom sporočila svetujemo, da do lažne spletne strani v sporočilu ne dostopajo. Če ste v lažno spletno mesto vpisali svoje prijavne podatke (identifikacijska številka, varnostno geslo), o tem čim prej obvestite svojega osebnega bančnika ali skrbnika podjetja ali to sporočite na telefonsko številko 01 471 55 55. Ne pozabite: SKB banka ne bo od vas prek SMS sporočila, elektronske pošte ali telefona nikoli zahtevala osebnih podatkov ali prijave v elektronsko bančništvo. POSKRBITE ZA VARNO PLAČEVANJE TUDI NA POČITNICAH – Preberite nasvete na: https://www.skb.si/sl/akcije/brezskrbno-poletje
Če boste pri delu s SKB NET-om naleteli na težave ali verjamete, da obstaja možnost zlorabe, se obrnete na nas na enega izmed naslednjih načinov:
- nas lahko pokličete v Kontaktni center (01) 471 55 55, ob delavnikih med 8. in 19. uro
- ali nam pošljete sporočilo na eb.pomoc@skb.si.
V prejeti elektronski pošti ne odpirajte priponk ali povezav, če niste prepričani kdo je pošiljatelj in kaj je v priponki ali na povezavi. Banka bo stranke o potencialnih grožnjah, nepravih transakcijah ali pojavu napadov obveščala na vstopni strani SKB NET.
Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Pomoč v SKB NET-u
Pri uporabi SKB NET-a so na voljo navodila, ki jih najdete za ikono POMOČ. V njih so opisani postopki, pomen vnosnih polj in gumbov, pogoste napake in druge podrobnosti.