Računi
Odprite račun, izbirajte storitve!
S Flikom plačujte kadarkoli, kjerkoli:
Potrebujete veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) ter davčno številko.
Izpolnite vlogo za menjavo banke, vse ostalo namesto vas uredimo mi.
Osebni bančnik vas bo pričakal v poslovalnici na dogovorjen dan in ob dogovorjeni uri.
Z njegovo pomočjo boste vse uredili hitro in preprosto.
Otroci razumejo toliko, kolikor jim starši zaupamo, zato pujsek PAPI priskoči na pomoč pri učenju otrok in mladih do 12. leta o varčevanju in samostojnemu ravnanju z denarjem.
Brez skrbi, vse uredimo mi. Vi le izpolnite spletni obrazec in se nato oglasite v izbrani poslovalnici pri osebnem bančniku.
Podrobnejša navodila o načinu pridobitve izpisa podatkov stranke, ki se v SISBONU nanašajo nanj, o načinu pridobitve teh podatkov po pooblaščeni osebi in o možnem načinu oddaje zahteve za izbris oziroma spremembo podatkov ter informacije o varovanju osebnih podatkov najdete v dokumentu SISBON.
in na spletni strani
V poslovalnici, v kateri imate odprt osebni račun, morate v 5 delovnih dneh od spremembe sporočiti vse nove podatke, pomembne za poslovanje z osebnim računom. Taki podatki so na primer:
Enako velja tudi za pooblaščeno osebo.
Oglasite se v poslovalnici pri osebnem bančniku in s seboj prinesite dokazilo o spremembi (npr. nov osebni dokument, iz katerega je razvidna uradna sprememba).
Skupaj z osebo, ki jo želite pooblastiti, se oglasite v poslovalnici oziroma pokličite Kontaktni center (01) 471 55 55 in se dogovorite za srečanje z osebnim bančnikom. Osebni bančnik vam bo predstavil, kaj lahko opravlja pooblaščena oseba na vašem osebnem računu. Podpisali boste pooblastilo, ki velja do preklica. Pooblaščena oseba bo prejela tudi Visa debetno kartico za vaš osebni račun.
Prekoračitev (limit) na osebnem računu vam banka odobri za nedoločen čas skladno s poslovno politiko banke.
Banka redno spremlja poslovno sodelovanje stranke in preverja njeno upravičenost do prekoračitve (limita).
Strošek odobritev prekoračitve (limita) oziroma strošek vodenja prekoračitve (limita) se obračuna po vsakokrat veljavnem ceniku SKB za prebivalstvo in je odvisen od vrste osebnega računa.
Izgubo ali krajo kartice mora imetnik takoj prijaviti na navedeni telefonski številki ali v najbližji poslovalnici SKB. Krajo mora čim prej prijaviti tudi na najbližji policijski postaji.
24 ur na dan, vse dni v tednu lahko pokličete na tel. št.: (01) 471 50 90 (Svetujemo, da si shranite številko, na katero lahko pokličete v primeru izgube ali zlorabe kartice).
Imetnik se mora v 8 dneh od dneva ustne prijave nato oglasiti v poslovalnici, kjer ima odprt osebni račun, in tudi pisno potrditi izgubo ali krajo kartice. Hkrati tudi ponovno naroči kartico.
Strankam priporočamo, da ne hranijo skupaj osebne številke (PIN) in kartice.
Za primer zlorabe izgubljenih ali ukradenih kartic lahko imetnik kartic SKB sklenejo zavarovanje kartic plus. Hkrati pa so za primer izgube ali kraje z zavarovanjem kartic plus zavarovani tudi osebni predmeti stranke: ključi, osebni dokumenti, ročna torbica, denarnica, mobilni telefon in tablica).
Z odprtjem osebnega računa nimate nobenih stroškov. Strošek vodenje osebnega računa je odvisen od vrste osebnega računa in je zapisani v vsakokrat veljavnem ceniku banke. Celotni cenik za poslovanje z osebnim računom in za storitve, ki so povezane s poslovanjem vašega računa, kot so opravljanje plačilnih transakcij, dvigovanje gotovine na bankomatih, uporaba spletnega bančništva, si lahko ogledate v ceniku SKB za prebivalstvo.
Osebni račun, s katerim poslujete in nanj prejemate prilive, vam zagotavlja: