Varstvo osebnih podatkov
Informacije o združitvi SKB banke in Nove KBM
Informacije o združitvi SKB banke in Nove KBM
Da bomo lahko strankam SKB banke in Nove KBM zagotovili nemoteno poslovanje, uporabo bančnih produktov in storitev od dneva združitve dalje ter izpolnjevali regulatorne obveznosti, bosta banki pred združitvijo izvedli prenos osebnih in drugih podatkov iz obeh bank v skupni informacijski sistem in njihovo obdelavo, pri čemer bosta upoštevali vse potrebne tehnične in organizacijske ukrepe za varnost osebnih podatkov.
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov vam ni treba ničesar narediti.
O nadaljnjih korakih združevanja bank in morebitnem vplivu na produkte in storitve, ki jih uporabljate, vas bomo pravočasno obveščali v prihodnjih mesecih.
Da bomo lahko strankam SKB banke in Nove KBM zagotovili nemoteno poslovanje ter uporabo bančnih produktov in storitev od dneva združitve ter izpolnjevali regulatorne obveznosti, bosta banki pred združitvijo izvedli prenos osebnih in drugih podatkov iz obeh bank v skupni informacijski sistem in njihovo obdelavo, pri čemer bosta upoštevali potrebne tehnične in organizacijske ukrepe za varnost osebnih podatkov.
V SKB in Novi KBM se zavedamo pomena varstva osebnih podatkov, zato vaše podatke obdelujemo skrbno in v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Več informacij najdete v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov strank v postopku združitve SKB banke in Nove KBM.
Skozi celoten postopek združevanja vas bomo prek različnih SKB poti obveščali o vseh novostih in pomembnih informacijah.
Z združevanjem najboljšega iz obeh bank vam OTP banka prinaša odlično bančno izkušnjo.
Hvala za izkazano zaupanje.
Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke. Nikoli od vas ne bomo zahtevali gesla za dostop do spletne ali mobilne banke prek elektronske pošte ali telefona ali vas spraševali po podatkih kartice: številki, veljavnosti ali kodi na hrbtni strani. Nikomur ne zaupajte svojih prijavnih gesel ali podatkov o bančnem računu in kartici in ne omogočite oddaljenega dostopa do svojih naprav, ne glede na dane obljube. Več informacij o varnem poslovanju najdete tukaj.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da omogočimo delovanje vtičnikov socialnih omrežij Facebook, Google+, Twitter in drugih, oziroma nam dovoljujete raziskovanje vaše uporabe naših spletnih mest oziroma vašega siceršnjega brskanja po spletu.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja. SKB si (kot drugi oglaševalci) prizadeva oglaševati kakovostno in na uporabnika naravnano vsebino, ter bi vas z oglasi želela ponovno obveščati o zavarovalnih produktih oziroma tematikah, za katere ste že predhodno izkazali interes - nastavitve tega piškotka veljajo za oglase, ki jih pokažemo preko storitev Facebook, Instagram, Google in drugih, ter preko spletnih aplikacij. V kolikor se ne strinjate z beleženjem in hrambo prikazov prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere ste že predhodno izkazal interes (remarketing), bo vseeno prikazano enako število oglasov, vendar pa za vas morda ne bodo tako zanimivi.