Varnostne novice

Bodite pozorni na pojav lažnih sporočil o združitvi banke

Zaznavamo povečano število lažnih sporočil, ki izhajajo iz pričakovane združitve banke. Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke.


Banka vas NIKOLI NE BO klicala ali vam na vaš e-naslov ali SMS poslala povezav za aktivacijo MOJ@SKB mobilne SKB NET, PRO SKB NET ali MULTI SKB NET spletne banke ali povezav za prehod na nove digitalne rešitve. Ne zaupajte prejetim linkom ali klicem, ki se izdajo za bančne delavce. Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke. Nikomur ne zaupajte svojih prijavnih gesel ali podatkov o bančnem računu in kartici in ne omogočite oddaljenega dostopa do svojih naprav, ne glede na dane obljube.

Kako ravnati?

  • Na tovrstna sporočila se ne odzivajte, ne odpirajte povezav in ne vnašajte podatkov svojega računa ter enkratnih gesel za potrditev prijave in plačil. 
  • Neznancem nikoli ne zaupajte svojih zaupnih osebnih podatkov - na primer uporabniških imen, gesel, enkratnih gesel, PIN kod, različnih aktivacijskih oziroma potrditvenih kod, elektronskih naslovov, številk bančnih kartic ...

Primer phisinga ali zlonamernega sporočila, ko goljufi poskušajo prek elektronske pošte pridobiti vaše podatke.

Svetujemo vam, da tovrstnih povezav ne odpirate in prejeto sporočilo izbrišete! Banka od vas ne bo nikoli zahtevala osebnih podatkov ali prijave v elektronsko bančništvo prek elektronske pošte, SMS sporočila ali telefona.

Spletne prevare so vedno pogostejše, zaščitite se pravočasno!

V kolikor niste prepričani o verodostojnosti prejetega sporočila, vas prosimo, da kontaktirate SKB Kontaktni center na telefonsko številko 01 471 55 55 ali e-naslov info@skb.si.