Članice Združenja bank Slovenije, banke in hranilnice, so pripravile vseslovensko kampanjo ozaveščanja javnosti glede tveganj različnih spletnih prevar. Cilj kampanje je okrepiti zavedanje o kibernetskih tveganjih in spletnih prevarah, z namenom, da bi uporabniki bančnih storitev uspešneje zaznali poskuse prevar in jih pravočasno tudi preprečili. Dejstvo namreč je, da za varnost pri spletnem poslovanju lahko največ naredi vsak posameznik sam.
![Banke in hranilnice krepimo zavedanje glede naraščajočih spletnih prevar](https://www.skb.si/imagine_cache/news_figure/uploads/banner/skb_2000x85010.jpg)
Kampanja ozaveščanja želi utrditi naslednja osnovna pravila:
- Prek elektronske pošte, SMS sporočila ali telefonskega klica nikoli ne posredujte osebnih podatkov ali gesel za vstop v elektronsko ali mobilno banko.
- Na povezavah, poslanih prek elektronske pošte ali SMS sporočil, nikoli ne vpisujte osebnih podatkov ali gesel za vstop v elektronsko ali mobilno banko.
- Sumljiva sporočila, ki jih domnevno prejmete s strani banke, preverite s svojo banko ali hranilnico, najbolje pa je, da jih nemudoma zbrišete.
- Pogosto menjajte geslo in PIN številko.
- Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.
- Bodite pozorni na vsak telefonski klic, pri katerem gre za posredovanje osebnih podatkov in gesel.
- Svoj računalnik zaščitite s protivirusnimi programi in požarnimi zidovi.
- Kupujte samo na preverjenih internetnih straneh.
Preberite več o kampanji v sporočilu za javnost.
Nazaj