DIGITALNO BANČNIŠTVO
Pomembne informacije
Spletna banka MULTI SKB NET se je preimenovala v eBank@Net com. Ta še naprej omogoča vse funkcionalnosti, kot jih poznate že zdaj. Obstoječe digitalne banke ne odstranjujte z računalnika, saj boste nadaljevali z uporabo. V digitalni rešitvi eBank@Net com (obstoječi MULTI SKB NET) imate še vedno na voljo celotno zgodovino transakcij, opravljenih na SKB poslovnem računu pred 1. septembrom 2024.
Uporabniki PRO SKB NET in MOJ@SKB boste preusmerjeni v spletno banko Bank@Net com in mobilno banko mBank@Net com preko enostavnega postopka aktivacije. Vstopite v obstoječi digitalni kanal kot običajno in sledite navodilom. Zgodovina transakcij bo na voljo za zadnjih 18 mesecev. Predloge smo prenesli iz PRO SKB NET. Predlog iz MOJ@SKB ne bomo prenašali, razen, če imate vse obstoječe predloge shranjene le v mobilni banki. Predlagamo vam, da si predloge plačilnih nalogov v MOJ@SKB shranite, če jih boste v prihodnje še potrebovali.
Pogosta vprašanja
Za uporabnike MULTI SKB NET spletne banke se ni veliko spremenilo. Še naprej lahko uporabljate isto aplikacijo, ki jo imate trenutno nameščeno na računalniku. Aplikacija MULTI SKB NET se je le preimenovala v eBank@Net com, uporabniška izkušnja in podoba aplikacije pa ostajata nespremenjeni.
Elektronska banka eBank@Net com še naprej omogoča vse funkcionalnosti, kot jih poznate že zdaj. Spremenilo se je le oddaljeno podpisovanje, ki ga v elektronski banki eBank@Net com izvajate po 2. septembru 2024.
Pomembno: če želite ohraniti vso zgodovino, aplikacijo MULTI SKB NET ne odstranite z računalnika, saj bomo vse ustrezne spremembe uredili v banki.
Do elektronske banke eBank@Net com po 2. 9. 2024 dostopate prek iste ikone, ki ste jo imeli na namizju svojega računalnika. V aplikacijo vstopite z obstoječim kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA in obstoječo številko PIN.
Pomembno! Če želite ohraniti zgodovino poslovanja in dokumente, aplikacije iz računalnika ne izbrišite! V nasprotnem boste lahko dostopali do zgodovine poslovanja le za zadnjih 13 mesecev.
OTP banko morate po 2. 9. 2024 najprej ročno dodati v elektronsko banko eBank@Net com po spodnjih korakih:
- v orodni vrstici izberite možnost Komunikacija;
- izberite možnost Moja prva povezava na banko;
- izberite OTP banka;
- kliknite Poveži se;
- izbiro potrdite z vnosom PIN številke kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom CA;
- vaš novi poslovni račun OTP banke, ki bo nasledil poslovni račun SKB banke, bo nato dodan samodejno.
Za uporabnike oddaljenega podpisovanja: po 2. septembru 2024 podpisujete na daljavo v novi spletni banki Bank@Net com. Dostop do spletne banke Bank@Net com vam je bil dodeljen samodejno. V mapi Plačila / Paketi v podpisovanju vidite seznam transakcij, ki čakajo na vaš podpis. Za podpis kliknete na gumb Akcija in izberete možnost Podpiši.
Uporabljate lahko le eno spletno banko, zato se morate odločiti, katero boste obdržali, Poslovni Bank@Net ali eBank@Net com (v SKB banki se imenuje MULTI SKB NET).
OTP banko morate po 2. 9. 2024 najprej ročno dodati v elektronsko banko eBank@Net com po spodnjih korakih:
- v orodni vrstici izberite možnost Komunikacija;
- izberite možnost Moja prva povezava na banko;
- izberite OTP banka;
- kliknite Poveži se;
- izbiro potrdite z vnosom številke PIN kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom CA;
- vaš novi poslovni račun OTP banke, ki bo nasledil poslovni račun SKB banke, bo nato dodan samodejno.
Da. Promet opravljenih transakcij na stari številki poslovnega SKB računa je še vedno na voljo za pregled v aplikaciji eBank@Net com, in sicer pod staro številko poslovnega SKB računa. Stara številka poslovnega SKB računa je na voljo za pregled preteklih transakcij, ni pa več možno transakcij izvoziti iz stare številke poslovnega SKB računa. Prav tako po 2. septembru 2024 ni več možno s staro številko poslovnega SKB računa izvajati novih plačilnih nalogov. Iz arhiva nalogov lahko izberete izvedeno transakcijo in funkcijo Podvoji nalog, vendar morate za račun bremenitve izbrati novo številko poslovnega OTP računa.
Ne. Seznam partnerjev je v elektronski banki eBank@Net com še naprej ostal na voljo v enakem obsegu kot v MULTI SKB NET, tudi za uporabo z novo številko poslovnega OTP računa.
V prihodnje boste plačevali enotno ceno za uporabo elektronske banke eBank@Net com, spletne banke Bank@Net com in mobilne banke mBank@Net com ne glede na to, ali boste uporabljali samo eno od digitalnih rešitev ali vse hkrati. Mesečno nadomestilo bo za vsak dodani poslovni račun znašalo 5,90 EUR, za zasebnike in podjetnike pa 2,00 EUR.
Do združitve uporabljate spletno banko MULTI SKB NET kot običajno.
Pomembno: Ne brišite trenutnih digitalnih kanalov, ker boste le tako ohranili vso zgodovino, predloge in imenik, ki jih imate zdaj v MULTI SKB NET. Vsa plačila, ki ste jih želeli oddati – podpišite in pošljite v obdelovanje, najkasneje do 29. avgusta 2024.
Če imate na svojem poslovnem računu SKB banke naročila v fazi priprave, jih boste lahko prenesli na nov poslovni račun OTP banke. Izvoz lahko opravite najkasneje do 29. avgusta 2024 po spodnjih navodilih.
Najprej osvežite podatke SKB banke:
- v orodni vrstici izberite Komunikacija;
- nato izberite Moja prva povezava na banko;
- izberite SKB;
- kliknite Poveži se;
- potrdite izbiro z vnosom številke PIN svojega kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom.
Izvoz nalogov (najkasneje do 29. avgusta 2024):
- Na poslovnem računu SKB banke v mapi Priprava/Nalogi izberite naloge, ki jih želite izvoziti;
- izberite »Izvoz«.
Video navodila za prehod iz Moj@SKB na mBank@Net com
Pogosta vprašanja
Od septembra dalje PRO SKB NET in MOJ@SKB nista več na voljo.
Za nadaljnje poslovanje začnite uporabljati spletno banko Bank@Net com in mobilno banko mBank@Net com. Spletna banka Bank@Net com vam ponuja še več funkcij, ki vam bodo zagotovo še izboljšale uporabniško izkušnjo:
- ustvarili in poslali boste lahko plačilni nalog za do 365 dni;
- imeli boste možnost prikaza svojih aktivnih plačilnih kartic s seznamom transakcij in možnost, da kartico sami začasno blokirate in kadar koli deblokirate;
- imeli boste možnost prikaza svojih aktivnih prekoračitev, posojil in depozitov;
- ter možnost v celoti naročiti akreditiv.
Prikaz kartic, prekoračitev, posojil, depozitov in naročanje akreditiva so dodatne pravice, ki jih mora dati zakoniti zastopnik. Za pridobitev pravic se obrnite na svojega bančnega skrbnika.
Uporabljate lahko le eno spletno banko, zato se morate odločiti, katero želite obdržati, Poslovni Bank@Net ali Bank@Net com.
Za stranke SKB banke in Nove KBM, ki uporabljate digitalne kanale obeh bank
Po 2. septembru dalje kot običajno vstopite v digitalne kanale Nove KBM (po novem imenovane OTP banka), kjer boste imeli na enem mestu račune obeh bank.
Uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil Halcom CA
- Če za vstop v PRO SKB NET spletno banko uporabljate kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA, boste z istim digitalnim potrdilom in isto številko PIN vstopili tudi v spletno banko Bank@Net.com.
Uporabniki mobilnega žetona
- Na prijavni strani spletne banke Bank@Net.com vpišete uporabniško ime, ki ga boste po registraciji dobili na zaslonu v novi mobilni aplikaciji mBank@Net.com;
- v polje enkratno geslo vnesete številko, ki jo boste dobili v novi mobilni aplikaciji mBank@Net.com;
- aplikacijo mBank@Net.com prenesite z Google Play, App Store ali pa boste vstopili v svojo trenutno mobilno aplikacijo MOJ@SKB in kliknili Vstopi. Za aktivacijo nove aplikacije sledite naslednjim korakom:
- prenesli boste novo aplikacijo mBank@Net.com iz trgovine Google Play ali App Store;
- za vstop boste potrebovali identifikacijsko številko in enkratno geslo, ki si ga boste ustvarili v aplikaciji MOJ@SKB pod gumbom Geslo za spletno banko;
- v naslednjem koraku boste določili novo kodo PIN, ki jo boste uporabljali za aplikacijo mBank@Net.com;
- nato boste prejeli uporabniško ime, ki ga boste uporabljali ob vsaki prijavi v spletno banko Bank@Net.com, zato si ga obvezno zapomnite in varno shranite;
- s klikom na Geslo za prijavo v mBank@Net.com boste lahko ustvarili enkratno geslo;
- enkratno geslo boste vnesli na prijavni strani spletne banke Bank@Net.com (polje Enkratno geslo).
Nova številka poslovnega OTP računa je bila samodejno dodana v vašo novo mobilno banko mBank@Net com. Novo aplikacijo mBank@Net com lahko aktivirate tako, da jo prenesete z Google Play, App Store ali pa tako, da vstopite v svojo trenutno mobilno aplikacijo MOJ@SKB in kliknili Vstopi. Za aktivacijo nove aplikacije sledite naslednjim korakom:
- prenesite novo aplikacijo mBank@Net.com iz trgovine Google Play ali App Store;
- za vstop potrebujete identifikacijsko številko (ki jo že danes uporabljate za vstop v Pro SKB Net) in enkratno geslo, ki ga ustvarite v aplikaciji MOJ@SKB pod gumbom Geslo za spletno banko;
- v naslednjem koraku nastavite novo številko PIN vstop v mobilno banko mBank@Net.com, s katero se boste v prihodnje prijavljali v mobilno banko.
Transakcije, opravljene po 1. marcu 2023 na stari številki poslovnega SKB računa, so bile v aplikacijah Bank@Net com in mBank@Net.com prenesene pod novo številko poslovnega OTP računa. Poskrbite, da iz PRO SKB NET izvozite vse transakcije pred 1. marcem 2023, ki jih boste morda potrebovali v prihodnosti.
Po 2. septembru 2024 ni več mogoče izvrševati novih plačilnih nalogov s stare številke poslovnega SKB računa. Izvedete jih lahko le z novo številko poslovnega OTP računa v novih digitalnih kanalih. Poskrbite, da boste vsa plačila pred 29. avgustom 2024 podpisali in poslali v izvršitev, saj jih brez vseh zahtevanih podpisov ne bomo prenesli na novo številko poslovnega OTP računa.
Vse shranjene predloge plačilnih nalogov in seznam partnerjev smo iz PRO SKB NET spletne banke prenesli v vašo novo spletno banko Bank@Net com. Če ste imeli predloge shranjene le v MOJ@SKB mobilni banki in ne tudi v PRO SKB NET, smo predloge prenesli le iz MOJ@SKB mobilni banki.
Pri uporabi predlog pazite, da pred pošiljanjem naloga v banko preverite račun prejemnika. Če je prejemnikov račun odprt v SKB banki, ga je potrebno spremeniti z njegovo novo številko poslovnega OTP računa.
SKB Visa Poslovne kreditne kartice se uporabljajo tudi po združitvi. Pregled poslovanja s poslovno kreditno kartico je pooblaščenim osebam na voljo v spletni in mobilni banki pod pogojem, da ima pooblaščena oseba veljavno pooblastilo za pregledovanje kartic v spletni in mobilni banki. Pregled poslovanja lahko uredite pri svojem poslovnem skrbniku.
Potrjevanje spletnih plačil s poslovnimi karticami vam je na voljo v aplikaciji mDenarnic@. Od septembra 2024 aplikacija Rekono ni več na voljo za potrjevanje spletnih kartičnih plačil.
V spletni banki Bank@Net com in mobilni banki mBank@Net com lahko opravite začasno blokado in deblokado kreditnih kartic, vendar pod pogojem, da imate veljavno pooblastilo za pregledovanje kartic v spletni in mobilni banki, kar lahko uredite pri svojem poslovnem skrbniku.
Dodajanje kartice v aplikacijo Google Wallet je enostavno, postopek opravite le v nekaj korakih:
- V spletni trgovini Google Play poiščite aplikacijo Google Wallet in jo prenesite na svoj telefon.
- Odprite aplikacijo, kliknite »Dodaj kartico« ter sledite navodilom na zaslonu vaše mobilne naprave. Za takojšnjo potrditev istovetnosti in pravilnosti vnesenih podatkov o kartici izberite možnost »Spletno preverjanje pri banki«.
V nastavitvah aplikacije Google Wallet nastavite vašo kartico Nove KBM kot privzeto za brezstično plačevanje.
V prihodnje lahko poslovni račun za svojo dejavnost pregledujete le v digitalnih rešitvah za pravne osebe (eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com). Če želite poslovni račun za svojo dejavnost pregledovati v digitalni rešitvi za fizične osebe (v OTP banki bo to Bank@Net), se morate oglasiti pri svojem bančnem skrbniku, s katerim bosta uredila zaprtje digitalne rešitve za pravne osebe in omogočila pregledovanje in poslovanje s poslovnim računom v Bank@Net.
Če poslujete s poslovnim računom za dejavnost samo v spletni oziroma mobilni banki za fizične osebe (SKB NET in MOJ@SKB), pa lahko še naprej uporabljate spletno in mobilno banko za fizične osebe (Bank@Net in/ali mBank@Net).
Ne pozabite pa tudi na varnost!
Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke. Banka vas nikoli ne bo klicala ali vam na vaš e-naslov ali SMS poslala povezav za aktivacijo mBanka@Net com mobilne in Bank@Net com spletne banke ali povezav za prehod na nove digitalne rešitve.
Nikoli od vas ne bomo zahtevali gesla za dostop do spletne ali mobilne banke prek elektronske pošte ali telefona ali vas spraševali po podatkih kartice: številki, veljavnosti ali kodi na hrbtni strani. Nikomur ne zaupajte svojih prijavnih gesel ali podatkov o bančnem računu in kartici in ne omogočite oddaljenega dostopa do svojih naprav, ne glede na dane obljube.
Dobro je vedeti
Skozi celoten postopek združevanja vas bomo prek različnih poti obveščali o vseh novostih in pomembnih informacijah.
Z združevanjem najboljšega iz obeh bank vam OTP banka prinaša odlično bančno izkušnjo.
Hvala za izkazano zaupanje.