Digitalno bančnistvo
Informacije o združitvi SKB banke in Nove KBM
Informacije o združitvi SKB banke in Nove KBM
Spletna banka MULTI SKB NET se bo preimenovala v eBank@Net com. Ta bo še naprej omogočala vse funkcionalnosti, kot jih poznate že zdaj. Obstoječe digitalne banke ne odstranjujte z računalnika, saj boste nadaljevali z uporabo. V digitalni rešitvi eBank@Net com (obstoječi MULTI SKB NET) boste imeli še vedno na voljo celotno zgodovino transakcij, opravljenih na SKB poslovnem računu pred 1. septembrom 2024.
Uporabniki PRO SKB NET in MOJ@SKB boste preusmerjeni v spletno banko Bank@Net com in mobilno banko mBank@Net com preko enostavnega postopka aktivacije. Vstopite v obstoječi digitalni kanal kot običajno in sledite navodilom. Zgodovina transakcij bo na voljo za zadnjih 18 mesecev. Predloge bomo prenesli iz PRO SKB NET. Predlog iz MOJ@SKB ne bomo prenašali, razen, če imate vse obstoječe predloge shranjene le v mobilni banki. Predlagamo vam, da si predloge plačilnih nalogov v MOJ@SKM shranite, če jih boste v prihodnje še potrebovali.
Za uporabnike MULTI SKB NET spletne banke se ne bo veliko spremenilo. Še naprej boste lahko uporabljali isto aplikacijo, ki jo imate trenutno nameščeno na računalniku. Aplikacija MULTI SKB NET se bo le preimenovala v eBank@Net com, uporabniška izkušnja in podoba aplikacije pa ostajata nespremenjeni.
Spletna banka eBank@Net com bo še naprej omogočala vse funkcionalnosti, kot jih poznate že zdaj. Spremenilo se bo le oddaljeno podpisovanje, ki ga boste v spletni banki eBank@Net com izvajali po 1. septembru 2024.
Pomembno: Če želite ohraniti vso zgodovino, aplikacijo MULTI SKB NET ne odstranite z računalnika, saj bomo vse ustrezne spremembe uredili v banki.
Do združitve uporabljate spletno banko MULTI SKB NET kot običajno.
Pomembno: Ne brišite trenutnih digitalnih kanalov, ker boste le tako ohranili vso zgodovino, predloge in imenik, ki jih imate zdaj v MULTI SKB NET. Vsa plačila, ki ste jih želeli oddati – podpišite in pošljite v obdelovanje.
Tudi v prihodnje boste do spletne banke eBank@Net com dostopali prek ikone, ki jo imate nameščeno na namizju računalnika. V aplikacijo boste vstopali z obstoječim kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA in obstoječo PIN številko.
Pomembno: OTP banko morate v eBank@Net com dodati ročno! Nova številka poslovnega OTP računa bo nato v eBank@Net com dodana samodejno.
Spremenilo se bo le oddaljeno podpisovanje nalogov, ki ga boste po novem izvajali v Bank@Net com.
Do spletne banke Bank@Net com boste dostopali prek spletne strani OTP banke, z obstoječim kvalificiranim digitalnim potrdilom, ki ga že zdaj uporabljate.
Uporabljali boste lahko le eno spletno banko, zato se boste morali odločiti, katero boste obdržali, Poslovni Bank@Net ali eBank@Net com (v SKB banki se imenuje MULTI SKB NET).
To lahko storite z naslednjimi koraki:
Potrdite izbiro z vnosom PIN številke svojega kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom.
Da. Promet opravljenih transakcij na stari številki poslovnega SKB računa, bo še vedno na voljo za pregled v aplikaciji eBank@Net com, in sicer pod staro številko poslovnega SKB računam . Stara številka poslovnega SKB računa bo na voljo za pregled preteklih transakcij, ne bo pa več možno transakcij izvoziti iz stare številke poslovnega SKB računa. Zato poskrbite, da vse potrebne transakcije in izpiske izvozite iz stare številke poslovnega SKB računa še pred 1. 9. 2024. Prav tako po 1. septembrom 2024 ne bo več možno s staro številko poslovnega SKB računa izvajati novih plačilnih nalogov. Iz arhiva nalogov boste lahko izbrali izvedeno transakcijo in izbrali funkcijo Podvoji nalog, vendar boste morali za račun bremenitve izbrati novo številko poslovnega OTP računa.
Pred združitvijo obeh bank s 1. 9. 2024 boste morali izvoziti transakcije v pripravi iz SKB računa in jih shraniti na računalnik (po migraciji jih ne bo mogoče prenesti, saj vaš račun v SKB banki ne bo več aktiven). Nato jih boste lahko uvozili v vaš novi OTP račun. Za izvoz in uvoz sledite navodilom.
Izvoz:
Uvoz:
Ne. Seznam partnerjev bo v spletni banki eBank@Net com še naprej ostal na voljo v enakem obsegu kot v MULTI SKB NET, tudi za uporabo z novim OTP računom.
V združeni OTP banki vam bodo od 1. 9. 2024 na voljo kar 3 digitalni kanali za isto ceno 5,90 EUR*!
*Cena se zaračuna na vsak račun in se lahko spremeni skladno s cenikom banke.
Od septembra dalje, PRO SKB NET in MOJ@SKB ne bosta več na voljo.
Za nadaljnje poslovanje boste takrat začeli uporabljati spletno banko Bank@Net com in mobilno banko mBank@Net com. Spletna banka Bank@Net com vam ponuja še več funkcionalnosti, ki vam bo zagotovo izboljšala uporabniško izkušnjo:
Prikaz kartic, prekoračitev, posojil, depozitov in naročanje akreditiva so dodatne pravice, ki jih mora dati zakoniti zastopnik. Za pridobitev pravic se obrnite na svojega bančnega skrbnika.
Do združitve uporabljate vaše digitalne kanale kot običajno.
Pomembno: Ne brišite trenutnih digitalnih kanalov ker bodo po 1.9.2024 le-te vstopna točka za prehod na nove digitalne kanale OTP banke.
Uporabljali boste lahko le eno spletno banko, zato se boste morali odločiti, katero želite obdržati, Poslovni Bank@Net ali Bank@Net com.
Prehod na nove digitalne kanale bo na voljo od 1.9.2024.
Pomembno: Prehod bo od združitve dalje za vas na voljo vsaj 2 meseca. Prehod opravite v tem obdobju, ko vam bo to ustrezalo. Ne brišite obstoječih digitalnih kanalov ker bodo po 1.9.2024 le-te vstopna točka za prehod na nove digitalne kanale.
Prijavite se v obstoječo MOJ@SKB mobilno ali PRO SKB NET spletno banko in sledite navodilom. V nekaj korakih boste prejeli novo uporabniško ime in si nastavili osebno geslo, po zaključenim postopku pa boste preusmerjeni na novo Vstopno stran, kjer se lahko takoj vpišete in si ogledate nove funkcionalnosti najboljše digitalne banke v Sloveniji.
Da, nova številka poslovnega OTP računa bo samodejno dodana v vašo novo mobilno banko mBank@Net com. Novo aplikacijo mBank@Net com boste lahko aktivirali tako, da jo boste prenesli z Google Play, App Store ali pa tako, da boste vstopili v svojo trenutno mobilno aplikacijo MOJ@SKB in kliknili Vstopi. Za aktivacijo nove aplikacije sledite naslednjim korakom:
Za vas bomo na nove digitalne kanale prenesli:
Ne bomo prenesli (prosimo shranite se le-te pred 1.9.24):
Vse shranjene predloge plačilnih nalogov in seznam partnerjev bomo iz PRO SKB NET spletne banke prenesli v vašo novo spletno banko Bank@Net com. Če imate predloge shranjene le v MOJ@SKB mobilni banki in ne tudi v PRO SKB NET, bomo predloge prenesli le iz MOJ@SKB mobilni banki.
SKB Visa Poslovne kreditne kartice se bodo uporabljale tudi po združitvi. Pregled poslovanja s poslovno kreditno kartico bo pooblaščenim osebam na voljo v spletni in mobilni banki pod pogojem, da ima pooblaščena oseba veljavno pooblastilo za pregledovanje kartic v spletni in mobilni banki. Pregled poslovanja lahko uredite pri svojem poslovnem skrbniku
Potrjevanje spletnih plačil s poslovnimi karticami vam bo na voljo v aplikaciji mDenarnic@. Od septembra 2024 aplikacija Rekono ne bo več na voljo za potrjevanje spletnih kartičnih plačil.
V spletni banki Bank@Net com in mobilni banki mBank@Net com boste lahko opravili začasno blokado in deblokado kreditnih kartic, vendar pod pogojem, da imate veljavno pooblastilo za pregledovanje kartic v spletni in mobilni banki, kar lahko uredite pri svojem poslovnem skrbniku.
V združeni OTP banki vam bodo od 1. 9. 2024 na voljo kar 3 digitalni kanali za isto ceno 5,90 EUR*!
*Cena se zaračuna na vsak račun in se lahko spremeni skladno s cenikom banke.
V prihodnje boste lahko poslovni račun za svojo dejavnost pregledovali le v digitalnih rešitvah za pravne osebe (eBank@Net com, Bank@Net com in mBank@Net com). Če boste želeli poslovni račun za svojo dejavnost pregledovati v digitalni rešitvi za fizične osebe (v OTP banki bo to Bank@Net), se boste morali oglasiti pri svojem bančnem skrbniku, s katerim bosta uredila zaprtje digitalne rešitve za pravne osebe in omogočila pregledovanje in poslovanje s poslovnim računom v Bank@Net.
Če poslujete s poslovnim računom za dejavnost samo v spletni oziroma mobilni banki za fizične osebe (SKB NET in MOJ@SKB), pa boste lahko še naprej uporabljali spletno in mobilno banko za fizične osebe (Bank@Net in/ali mBank@Net).
Skozi celoten postopek združevanja vas bomo prek različnih SKB poti obveščali o vseh novostih in pomembnih informacijah.
Z združevanjem najboljšega iz obeh bank vam OTP banka prinaša odlično bančno izkušnjo.
Hvala za izkazano zaupanje.
Bodite previdni, če dobite elektronska ali SMS-sporočila oz. klice, ki od vas zahtevajo, da v spletne povezave vpišete osebne ali bančne podatke. Nikoli od vas ne bomo zahtevali gesla za dostop do spletne ali mobilne banke prek elektronske pošte ali telefona ali vas spraševali po podatkih kartice: številki, veljavnosti ali kodi na hrbtni strani. Nikomur ne zaupajte svojih prijavnih gesel ali podatkov o bančnem računu in kartici in ne omogočite oddaljenega dostopa do svojih naprav, ne glede na dane obljube. Več informacij o varnem poslovanju najdete tukaj.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da omogočimo delovanje vtičnikov socialnih omrežij Facebook, Google+, Twitter in drugih, oziroma nam dovoljujete raziskovanje vaše uporabe naših spletnih mest oziroma vašega siceršnjega brskanja po spletu.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja. SKB si (kot drugi oglaševalci) prizadeva oglaševati kakovostno in na uporabnika naravnano vsebino, ter bi vas z oglasi želela ponovno obveščati o zavarovalnih produktih oziroma tematikah, za katere ste že predhodno izkazali interes - nastavitve tega piškotka veljajo za oglase, ki jih pokažemo preko storitev Facebook, Instagram, Google in drugih, ter preko spletnih aplikacij. V kolikor se ne strinjate z beleženjem in hrambo prikazov prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere ste že predhodno izkazal interes (remarketing), bo vseeno prikazano enako število oglasov, vendar pa za vas morda ne bodo tako zanimivi.